Forum Przyjazne forum WebMasterskie Strona Główna Przyjazne forum WebMasterskie
Witajcie na najleprzym forum o jakim kiedykolwiek słyszeliście!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin forum

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Przyjazne forum WebMasterskie Strona Główna -> Regulamin forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szefo
Administrator



Dołączył: 03 Cze 2005
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sławno

PostWysłany: Pią 22:49, 03 Cze 2005    Temat postu: Regulamin forum

Zasady zachowania na forum Na forum obowiązują zasady ortografii. Jeśli jesteś dyslektykiem, zaopatrz się w elektroniczny słownik ortograficzny, np. wbudowany w edytor MS Word. Nie pisz całych postów wielkimi literami. Nie wstawiaj obok siebie wielu wykrzykników ani pytajników. Nie używaj bez potrzeby czcionki pogrubionej, powiększonej ani kolorów. Nie nadużywaj ikon emocji ("uśmieszki"), a szczególnie nie wstawiaj obok siebie kilku takich samych lub wybranych przypadkowo. Niedopuszczalne jest obrażanie innych użytkowników, nawet jeśli oni to robią. Rozwiązywanie sporów zostaw administracji. Nie wyrażaj się wulgarnie, nawet jeśli nie możesz się już opanować. Nie komentuj cudzych wypowiedzi. Nie pisz postów nie na temat. Jeśli nie masz nic mądrego do powiedzenia, nic nie pisz. Zanim wyślesz nowy post lub temat, zastanów się, czy na pewno wniesie on coś nowego do dyskusji, tzn. czy po jego przeczytaniu użytkownicy dowiedzą się czegoś interesującego czy raczej mogłoby go w ogóle nie być, a rozwój wątku tematu i tak byłby taki sam. Zanim założysz nowy temat, sprawdź czy interesująca Cię kwestia nie była już omawiana. Możesz w tym celu skorzystać z wyszukiwarki na forum. Nie zakładaj w różnych lub w tym samym dziale forum kilku tematów dotyczących tej samej sprawy. Jeśli chcesz zadać nowe pytanie odnośnie tego samego problemu, nie zakładaj nowego tematu, ale dopisz w poprzednim. Zanim zadasz pytanie, zastanów się czy zawarłeś w nim wszystkie potrzebne informacje, tak aby użytkownicy nie musieli się dopytywać. Jeśli chcesz szybko otrzymać odpowiedź, zapoznaj się z artykułem: Jak mądrze zadawać pytania (uwaga: nie jest on wsparciem technicznym dla tego forum!). Bardzo dobrym pomysłem będzie podanie adresu istniejącej strony, na której występuje problem. Jeśli stronę masz tylko na dysku, załóż darmowe konto WWW, co zajmie Ci najwyżej kilka minut. Jeśli zakładasz nowy temat, postaraj się nadać mu tytuł, który jak najlepiej odda jego treść. Dzięki temu na pewno szybciej otrzymasz odpowiedź niż dla tytułów typu: "Pomocy!", "Ratunku!". Staraj się nie cytować całych postów, a szczególnie bloków kodu źródłowego. To niepotrzebnie zaciemnia wątek i wydłuża wczytywanie, a nie wprowadza żadnych nowych informacji. Jeśli chcesz odnieść się do konkretnych słów napisanych przez innego użytkownika, wytnij do cytatu tylko niezbędne fragmenty jego wypowiedzi. Zrób to szczególnie, jeżeli korzystasz z funkcji "Odpowiedz z cytatem". Jeżeli Twój temat zawiera kod źródłowy, wykorzystaj BBCode, aby był on bardziej czytelny. Pamiętaj, że forum dyskusyjne NIE służy do rozwiązywania problemów za Ciebie, ale pomaga samodzielnie dojść do rozwiązania. Piszesz na forum, oczekuj odpowiedzi na forum. Dopiski: "Proszę o odpowiedź na maila: ... lub Gadu-Gadu: ..." są wysoce niestosowne. Jeśli chcesz być informowany o odpowiedziach, podczas pisania postu zaznacz odpowiednią opcję (tylko zarejestrowani użytkownicy). Nie odpowiadaj na stare tematy, w których dawno nikt nie pisał. Nawet jeśli masz coś ważnego do dodania, jest mało prawdopodobne, aby autor wątku tak długo czekał na odpowiedź. Nie dotyczy to tematów, które z zasady są zawsze otwarte i aktualne oraz rozwiązują ważne kwestie, przydatne nie tylko autorowi tematu. Nie pisz kilku postów jeden pod drugim w krótkich odstępach czasu. Zamiast tego użyj przycisku "Zmień" w starym poście i w nim dopisz to co masz do dodania. Nie zakładaj ankiet, które nie mają żadnego celu lub nie są bezpośrednio związane z treścią tematu. Na forum wypowiadamy się pełnymi zdaniami i rozwijamy swoje myśli. Odpowiedzi typu: "Ja też tak sądzę..." są absolutnie niedopuszczalne. Nie wstawiaj jako swojego emblematu grafiki o zbyt dużych rozmiarach lub wadze czy z treścią, która mogłaby kogoś urazić. Twój podpis (ustawiany w profilu) nie powinien być dłuższy niż trzy linie tekstu. Nie używaj w nim powiększonej czcionki. Unikaj wstawiania w ten sposób bannerów, a ogranicz się co najwyżej do mniejszych buttonów. Kary za łamanie regulaminu: Ostrzeżenia dopisywane przez moderatorów w postach, Usuwanie nieregulaminowych postów i tematów, Przyznanie rangi "SPAMMER!" (osoba zaśmiecająca forum), Wyzerowanie licznika postów, Czasowe wyrzucenie z forum, Całkowite usunięcie z forum bez możliwości powrotu.

Regulamin pochodzi z forum [link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Przyjazne forum WebMasterskie Strona Główna -> Regulamin forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin